Maak gebruik van onze toonaangevende automatiseringen voor persoonlijk contact op grote schaal. Met ons resultaatgerichte prijsmodel is ons succes afgestemd op dat van u.
RevOps
Data (CRM) opschonen
Verspil geen sales efforts aan verouderde informatie of contacten die niet aan het klantprofiel voldoen. Houd je gegevens up-to-date, relevant en klaar om resultaat te boeken.
RevOps
Leadverrijking
Gebruik de kracht van meer dan 50+ bronnen, website scraping en AI om je lead- en prospect informatie te optimaliseren. Zo identificeer je eenvoudig leads en maak je snel contact.
RevOps
Lead Qualification
Met geavanceerde lead scoring systemen kan je team in één oogopslag bepalen welke leads prioriteit moeten krijgen en welke geschrapt kunnen worden. Bespaar talloze uren en concentreer je op de potentiële klanten die er het meest toe doen.
Outbound en inbound
Gerichte lijsten met jouw ideale klanten
Stel nauwkeurig samengestelde lijsten samen van jouw ideale klanten, compleet met gedetailleerde contactinformatie. Met behulp van online beschikbare data maken we lijsten die volledig aansluiten bij jouw specifieke wensen.
Outbound en inbound
Inbound-georiënteerde outbound
Maak gebruik van automatiseringen om moeiteloos nieuwe leads aan te trekken en een gesprek goed te beginnen. Vergroot je bereik door soortgelijke doelgroepen te benaderen op basis van inbound leads of websitebezoekers. Zo laat je geen potentiële klant aan je voorbij gaan.
Outbound en inbound
Signal Based Prospecting
Benader de juiste prospects op het beste moment door gebruik te maken van online signalen. We helpen bij het ontdekken van nieuwe kansen en warmere leads door het web en sociale media scherp in de gaten te houden en relevante keywords en thema’s te spotten die bij jou bedrijf passen. Zo kom je altijd op het juist moment in contact.
Outbound en inbound
Gepersonaliseerde outreach
Standaarde-mails zijn officieel verleden tijd. Met onze persoonlijke en schaalbare teksten bouw je connecties op die persoonlijk, warm en gebouwd op conversies zijn.
Outbound en inbound
Inbound-georiënteerde outbound
Maak gebruik van automations om moeiteloos nieuwe leads aan te trekken en een gesprek goed te beginnen. Vergroot je bereik door soortgelijke doelgroepen te benaderen op basis van inbound leads of websitebezoekers. Zo laat je geen potentiële klant aan je voorbij gaan.